www.motpl.fora.pl www.motpl.fora.pl
Forum o motorowerach, tuningu i nie tylko!!!!!
www.motpl.fora.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Troszke porad na poprawe mocy i osiagow Romecika motorynki;]
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.motpl.fora.pl Strona Główna -> Tuning mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sadam07
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Sob 12:12, 26 Lis 2005    Temat postu:

czekam na Twoja opinie jak porzadnie dotrzesz . A ile dales za ten zestaw?[/img]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
marcinek14
Wyjadacz



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 12:16, 26 Lis 2005    Temat postu:

60zł.A opini sie nie doczekasz bo niemam tej motorynki.Dlatego pisalem "ze zastanawiam sie nad zamontowaniem" inaczej bym tego niepisal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
sadam07
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Sob 12:28, 26 Lis 2005    Temat postu:

A nie zauwazylem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
marcinek14
Wyjadacz



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 12:36, 26 Lis 2005    Temat postu:

Spoko zdarza sie.ale skoro to ma taka opinie to zrezygnuje chyba...b to moze rozwalic wszystko wal,smieringi,lozyska,juz nawet niechodzi mi o koszty ale oto ze niemoglbym jedzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
sadam07
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Sob 12:51, 26 Lis 2005    Temat postu:

Ja tez tak uwazam i kupuje zwykly zestaw 50cm3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
marcinek14
Wyjadacz



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 15:53, 26 Lis 2005    Temat postu:

No takl bedzie lepiej...bo jak by wymieniac zestaw to juz wszystko bo wal lozyska niebeda bo inaczej te czesci niebeda mogly wspolpracowac z zestawem.niebedzie dobrze wywazone itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
sadam07
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Sob 16:36, 26 Lis 2005    Temat postu:

Tez tak mysle. romety tak szczerze mowiac nie sa za porzadnie zrobione i dopracowane i tak wysokie obroty z czasem napewno by cos rozpieprzyly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
marcinek14
Wyjadacz



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 20:06, 26 Lis 2005    Temat postu:

Ta romet...to jest tak dokladnie,precyzynie zlozone ze czasami jak cos naprawiam to robie lepiej niz Zaklady Romet.Przykladem tego jest ustawianie zaplonu.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
mateusz3im
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: on się tu wziął...

PostWysłany: Nie 15:23, 04 Gru 2005    Temat postu:

A mój pomysł ma dodanie osiągów rometowi jest następujący:
- planujemy głowicę, mój kumpel założył do wiertarki tarczę ze szlifierki, głowicę do imadła i zeszlifował ile trzeba było Very Happy , efekt taki że kadeta było biedę z kopa odpalić, bo taki miał stopień sprężania Very Happy , ale mocy m u dodało dosyć tak nawet,
- założyć korbowód od simsona, bo on ma w główce łożysko igiełkowe, a romet tulejkę mosiężną, wtedy można lać mniej oleju do benzyny, bo zwykłe łożysko ślizgowe(nasza mosiężna tulejka) zużywa więcej oleju, więc zaoszczędzamy na oleju( ja jeżdże na Mobilu, a to mnie trochę kosztuje Very Happy ),
- dajemy wypełniacze na wał, a następnie udajemy się do tokarza żeby nam zrobił taki pierścień żeby te wypełniacze nie wyleciały,
- w gaźniku wyciągamy filtr powietrza i zakładamy storzkowy, bo ma większą przepustowość powietrza,
- najlepiej jest założyć gaźnik od simka, albo ten ruski, podobno od WSK 125 też podchodzi tylko znowu trzeba się udać do tokarza żeby nam to zrobił,
- polerujemy kanały w cylindrze, i można je troszkę powiększyć,
- kupujemy łożyska do całego silnika nowe i jak najlepsze,
- jak ktoś chce może sobie kupić cylinder 60,
- kupujemy nowy przewód wysokiego napięcia, taki giętki bez drutów w środku, tylko nie wiem z czego to jest zrobione, lepiej prąd przewodzi,
- kupujemy porządny olej do silnika, nie Hipol...
- motujemy filtr paliwa, bo lepiej kiedy cylinder w środku nie jest zrysowany śmiećiami z paliwa,
- jeśli pasuje to dajemy kolanko z trzy biegowego silnika z rometa, ale to czy pasuje to się musicie pytac Marcinka Very Happy ,
- tłumnik... można dać seryjny tylko wywiercić w nim dziurę w końcówce( ta dziura ma iść do środka tłumnika, nie z boku, bo będzie żygał olejem), albo dajemy tłumnik z czegoś innego, tłumnik z jawki odpada, bo jawki są wysokoobrotowe, a romety nie i nie będzie takiej siły żeby te spaliny porządnie wyrzucić, przez co tłumnik się zapcha, można dać ze simka, ale nie ten pseudo sportowy, bo on też mocy nie doda, bo jak się kończy komora rozprężna to jest zwężka do tej puszki końcowej, a zwężka jest cieńsza od kolanka, co będzie dusiło,
- w połówkach silnika pod karterami można wywiercić dziurę żeby tą pustą przestrzeń zalał olej, będzie lepsze chłodzenie,
- można założyć zębatkę zdawczą 11, 12 lub 13, 11 da nam mniejszą prędkość, ale większa moc, będzie bardziej zrywniejszy, 12 jest taka pośrednia, a 13 da nam mniejszą zrywność, ale większą prędkość, można też założyć mniejszą lub większą tylnią, tyle że tu jest na odwrót, mniejsza daje prędkość, a duża moc,
- można też powymieniać pierścienie, bo to zawsze parę mikronów tłoka więcej przez co większe sprężanie Very Happy ,
- dobrze jest też kupić dobrą świecę, ja mam NGK i się świetnie speawuje,
- nowa fajka też nie zaszkodzi, bo stara może być zabrudzona i nie przewodzić takiej ilości prądu, nie kupować świecącej fajki, bo ona osłabia moc motoru i to bardzo!
No narazie tyle jak sobie coś przypomnę to dopiszę. Jeśli ktoś wytrwał do końca to gratuluję Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
sadam07
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Nie 15:51, 04 Gru 2005    Temat postu:

Ja sie postaram to samo zrobic u siebie Very Happy Niketore rzeczy juz zrobilem typu stozkowy filtr powietrza; filtr paliwa; nowy olej nie pamietam jaki ale napewno nie HIPOL Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
marcinek14
Wyjadacz



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 15:57, 04 Gru 2005    Temat postu:

swiece to g*** daja.Aby była nowa i dobra i juz a nie jakies tam "tuningowe".Kolanko to daje poniewaz ma wieksza srednice dzieki czemu szybciej wydobywaja sie splainy z komory silnka i maja wiecej miejsca, a czy pasuje to niewiem bo przyszla mi paczka mnie niebylo w domu i musze jachac na poczte a dzisiaj zamknieta.Mam 3 sliniki 3 biegowe ale tylko w jednym jest ylinder do 3 biegowego a w 2-óch innych jest cylinder 2 bieg.Olej musi byc taki sam rzadki jak jest Hipol.Niepamietam jaki on tam jest ale niemusimy sie sugerowac marka ze to np. bedzie mobil tylko musimy taki lać jaki bedzie dobry(rzadki) bo Mobil t olej do smaochodow a tam najczesciej jest zupelnie inna gestosc oleju Wink.Co do swiecacej fajki sie zgodze bo moc wtedyu idze na zapalenie fajki a dopiero potem na mieszanke spalinowa wiec niema takiej iskry.Co do zebatki to troche WT ale jezeli ktos chce jedzic po terenie to normalne ze zalozy mniejsza a jezeli komus zalezy na predkosci to duza(musi sie liczyc z dlugim przyspieszeniem).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
mateusz3im
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: on się tu wziął...

PostWysłany: Nie 16:51, 04 Gru 2005    Temat postu:

No więc świeca im lepsza tym lepiej daje iskrę, a i lepiej się "wypala", olej też dużo daje, jak używam tego mobilu to jest dużo mniej nagaru, a w silniku się zębatki mniej zdzierają. A na takich olejach jeżdżę:
[link widoczny dla zalogowanych]
mobil specjalny do motorów dwu suwowych, nie do samochodów Wink , bo taki głupi żeby olej z auta do motoru lać
[link widoczny dla zalogowanych]
a co do gęstości oleju to wiem że ma być taka sama.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
marcinek14
Wyjadacz



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 20:10, 04 Gru 2005    Temat postu:

Świeca to aby byla nowa !Obczaj ze iskra zelaezy od tego jak wytwarza energie iskorwnik a nie swieca!!!Wiadomo ze stara swieca juz bedzie dawac lepsza iskre ale zadne NGK nie dadza lepszej.Jezeli to o tyle lepsza ze bedzie to nieodczuwalne Wink.Moze zdjales stara swiece zalozyles nowa(NGK) i sie zdzwiles skad taka moc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
mateusz3im
Stały bywalec



Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: on się tu wziął...

PostWysłany: Nie 20:19, 04 Gru 2005    Temat postu:

NIe, kupiłem nową Iskrę i NGK i ta NGK ma lepszą iskrę Very Happy , koniec już z tym, bo sie jeszcze pobijemy Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
tomek
Nowy na forum



Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:34, 06 Gru 2005    Temat postu:

sluchajcie jezdziliscioe na 60cm a jak no to sie ni udzielajcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.motpl.fora.pl Strona Główna -> Tuning mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin